• Storitve
  • Podjetja
  • Večstanovanjske stavbe
  • Javna naročila
  • Koristni nasveti
  • Želim informativno ponudbo
  • Želim informativno ponudbo
  • Želim informativno ponudbo

Želim informativno ponudbo

Želim informativno ponudbo

Želim informativno ponudbo

fasada-navigation

Rezerviraj brezplačno testno čiščenje

Splošni pogoji poslovanja in politika zasebnosti - Jaka Pažek s.p.

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank na eni strani podjetja Jaka Pažek s.p., na drugi strani pa naročnika opravljenih storitev, ki jih opravlja podjetje Jaka Pažek s.p., ter določajo način in pogoje poslovanja in so sestavni del vsake pogodbe oziroma ponudbe.

Splošni pogoji poslovanja so na voljo tako na spletni strani podjetja www.weclean.si kot tudi na sedežu podjetja Jaka Pažek s.p. Mariborska cesta 8A, 2360 Radlje ob Dravi.
2. SPLOŠNO O POGOJIH

Vse storitve temeljijo na izključno na naslednjih splošnih pogojih poslovanja podjetja Jaka Pažek s.p., Mariborska cesta 8A, 2360 Radlje ob Dravi (v nadaljevanju izvajalec storitev). Odstopajoči dogovori so veljavni, če so sklenjeni v pisni obliki. Tudi vse morebitne kasnejše storitve podležejo tem splošnim pogojem poslovanja.

Osebni, telefonski ali elektronski dogovori stopijo v veljavo s prodajalčevo pismeno potrditvijo veljavnosti dogovora.

Izvajalčeva ponudba, ki je podlaga za kupčevo naročilo, je samo informativne narave, cena pa je navedena s pridržkom pravice do spremembe.

3. STORITEV

Storitve, ki jih izvaja podjetje Weclean d.o.o. se nanašajo na vzdrževanje objektov, obnova posameznih delov objekta, razna redna in investicijska vzdrževanja objekta z lastnimi namenskimi delovnimi sredstvi in stroji. Izvajalec se zavezuje, da bo svojo storitev opravil s pisnim dogovorom z naročnikom, ter upošteval vse kriterije, ki so sklenjeni s podpisom ponudbe.

4. DOBAVNI ROKI, ZAMUDE IN PREHOD NEVARNOSTI

Rok za dobavo storitev je po dogovoru, ki ga prodajalec in kupec skleneta v pisni obliki. Dobavni čas začne teči z dnem obojestranske potrditve naročila, ki je lahko tudi potrjena ponudba, oziroma po pisnem dogovoru. Če izvajalec storitev zaide v zamudo je kupec upravičen skladno z zakonskimi določbami odstopiti od pogodbe, potem, ko je zaman dal najmanj 14 dnevni naknadni rok izpolnitve. Vendar pa izvajalec ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli zamudo pri izpolnitvi, ki bi nastala zaradi okoliščin zunaj njegovega vpliva oziroma nadzora, katerih kljub skrbnosti ob času odpošiljanja potrditve naročila ni bilo mogoče pričakovati, niti jih ni bilo mogoče odvrniti ali preprečiti z razumnimi ukrepi.

Če bi kupec storitev na lastno pobudo ali soglasju z izvajalcem storitev uveljavil spremembo dobavnega roka ali drugega pogoja, si izvajalec storitev pridržuje pravico do morebitne spremembe cene za storitev.

5. NAROČILO, PREVZEM NAROČILA

Naročilo se šteje za dano le, če je podano v pisni obliki. To velja tudi za vse morebitne dodatne zahteve, pogoje ali navodila naročnika, ki so lahko v zvezi z vsebino naročila. Naročilo se šteje za podano šele takrat, ko ga izvajalec naročniku pisno potrdi. To velja tudi za vse spremembe naročila.

Kakršnakoli drugačna izpolnitvena ali drugačna ravnanja izvajalca ne štejemo za prevzem naročila.

6. ODSTOP OD NAROČILA

Naročnik storitev sme odstopiti od naročila zaradi kršitve pogodbene obveznosti izvajalca le, če je pred tem izvajalcu storitev pisno sporočil kršitve njegove obveznosti in mu pustil primeren rok, da kršitev odpravi.

Izvajalec storitev ne sme odstopiti od naročila. Odstop od naročila je treba nasprotni stranki sporočiti s priporočenim pismom.

V primeru odstopa od naročila bodisi s strani naročnika storitev bodisi s strani izvajalca storitev, je izvajalec upravičen do prejema plačila za celotno delo, ki ga je opravil.

7. STROŠKI, KALKULACIJA

Stroške opravljenega dela v vsakem primeru krije naročnik storitev, ne glede na možnost ali pravico prevalitve teh stroškov na tretjega. Za vso opravljeno delo veljajo naši ceniki, ki se nahajajo na sedežu podjetja. Za vsa dela izven ali preko našega delovnega časa, se obračunavajo dodatni stroški. Na željo naročnika storitev lahko podamo pisno kalkulacijo predvidenih stroškov izdelave storitev, ki pa ni končna in zavezujoča za izvajalca.

Če se izkaže, da bi glede na pravila stroke, stroški izvajalca bili višji od predhodne kalkulacije za več kot 40 %, mora biti naročnik storitev o tem obveščen, pisno ali ustno in se mora strinjati z višjo kalkulacijo. Preklic zaradi previsoke kalkulacije mora biti dan pisno s strani naročnika storitev.

8. PLAČILO, ZAMUDA

Račun, ki ga izda izvajalec storitev je potrebno poravnati do zapadlosti. Račun je potrebno poravnati v celoti, niso dopustni nikakršni odtegljaji. Če kupec storitev preide v zamudo s plačilom, je dolžan plačati zakonske zamudne obresti.

Naročnik storitev mora ob izstavljanju računov, pregledati izstavljene račune in izvajalcu storitev sporočiti morebitne pripombe na račun v roku, ki je za to določen. Pripombe, ki prispejo izvajalcu po poteku navedenega roka, niso upoštevne.

Če ni drugače določeno s temi splošnimi pogoji ali z dogovorom med naročnikom in izvajalcem, je rok za morebitne pripombe naročnika na račun izvajalca 8 dni od izstavitve računa.

Plačilo računa velja kot odobritev izvajalčeve izpolnitve naročila, na katero se plačilo nanaša. Razen, če je naročnik s tem v zvezi izjavil naročnik pridržek.

9. ODGOVORNOST IN REKLAMACIJA

Izvajalec storitev se zavezuje, da bo svojo delo opravil odgovorno, ažurno in pravilno. V nasprotnem primeru lahko naročnik storitev odstopi od pogodbe ter zahteva reklamacijo. Reklamacija se šteje za sprejeto, če je podana pisno na elektronski naslov: info@weclean.si v roku 7 dni po izvedeni storitvi.

Izvajalec ne krije nobene posredne ali nepredvidljive škode, niti izgube dobička oziroma dohodka zaradi izpada del, potencialnih izgub strank, trga. Višina prodajalčeve garancijske obveze ali druge odgovornosti ne more preseči 50 % zaračunane vrednosti storitve.

Izvajalec bo pred pričetkom čiščenja obvestilo Stranko o vseh morebitnih poškodbah površin, ki bi lahko vplivale na kakovost storitve ali varnost pri delu.

10. VARNOST

Izvajalec storitev se zavezuje, da bo uporabljal ustrezno varnost na delovnem mestu in s tem zaščitil svoje delavce pred različnimi poškodbami. Delo na terenu mora biti dovolj varno, da lahko zaposleni opravljajo storitev. Predvsem gre tukaj za delovno obleko, varovalni pas, lestev, čelada, rokavice, maske za zaščito pred kemičnimi sredstvi.

11. SPLOŠNI POGOJ IN POSEBNOSTI PRI ČIŠČENJU DOLOČENIH POVRŠIN

11.1. Bramac streha: Stranka se zaveda, da se lahko vrhnji sloj strešnikov zaradi vplivov okolja in starosti pri čiščenju odlušči. Podjetje ne odgovarja za tovrstne spremembe na površini strehe, če so te posledica običajnih zunanjih vplivov.

11.2. Gerard streha in vse strehe s posipom: Učinkovitost čiščenja se lahko kaže v obdobju tudi do +6 mesecev po izvedbi storitve. Podjetje ne odgovarja za morebitno kasnejše odstopanje posipa, saj je to naravni proces, ki se lahko pojavi pri takšnih tipih strešnih kritin.

11.3. Varni dostop do površin: V primeru, da med čiščenjem Podjetje ugotovi, da določen del površine ne omogoča varnega dostopa za izvedbo storitve, si pridržuje pravico, da storitve ne izvede na tem delu površine. Stranka se obvezuje, da zagotovi varen dostop do vseh delov površine, ki jih je potrebno očistiti.

11.4. Strešna kritina in folija: Strešna kritina in folija pod strešniki morata biti ustrezno nameščeni in v dobrem stanju, da ne pride do zamakanja med čiščenjem. Pred začetkom čiščenja Podjetje opravi vizualni pregled, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitno zamakanje vode, ki bi nastalo zaradi neustreznosti kritine ali folije.

11.5. Čiščenje fasad: Pri čiščenju fasad Podjetje uporablja čistila, ki so posebej zasnovana tako, da ne vplivajo na površine fasad in jih nikakor ne poškodujejo. Čistila učinkovito odstranijo vse organske in ostale vrste umazanij iz fasade. Stranka se zaveda, da lahko na fasadi ostanejo madeži rje ali podobni trdovratni madeži, ki jih ni mogoče v celoti odstraniti z običajnim postopkom čiščenja. Podjetje ne odgovarja za morebitno nepopolno odstranitev takšnih madežev.

12. VIŠJA SILA

Izvajalec in naročnik storitev nista odgovorna za pravne posledice kršitve pogodbe, če bi do kršitve pogodbe prišlo zaradi dogodkov višje sile. Višja sila so mišljeni izredni dogodki na strani naročnika in izvajalca.

13. VARSTVO POSLOVNE SKRIVNOSTI

Poslovna skrivnost vključuje vsakršno finančno, poslovno, tehnično, strateško ali drugačno informacijo. Bodisi, da jo je izvajalec ustvaril ali ne, ki ni splošno znana zaposlenim osebam naročnika in za katero naročnik lahko izve na podlagi ali v posledici razmerja, vzpostavljenega na podlagi naročila, ne glede na to, ali so izpolnjeni pogoji za opredelitev poslovne skrivnosti v smislu zakonodaje o gospodarskih družbah.

Poslovna skrivnost vključuje vendar ni omejena na sledeče tipe informacij in katerikoli drug tip informacij podobne narave: dizajn, koncept, načrt, ideje, tehnike, dokumentacija, poslovni načrti, časovni razpored, strategije, imena strank in druge informacije povezane s strankami, politikami določanja cen in finančnimi informacijami.

Naročnik ne bo razkril ter bo obvaroval kot zaupne, ter se obvezuje, da bo dosegel, da bodo njegovi zaposleni, podizvajalci, sodelavci in drugi pogodbeni partnerji varovali in ne bodo razkrili poslovne skrivnosti, prejete na podlagi naročila, ne da bi pred tem prejel jasno in izrecno pisno soglasje izvajalca.

14. PRITOŽBE IN SPORI

Izvajalec storitev bo spoštoval zakonodajo o varstvu potrošnikov, ter se bo po najboljših močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obvarovanja pritožb in določil osebo, s katero se v primeru težav, naročnik storitev lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko elektronskega naslova info@weclean.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za presojo in ureditev pravnih razmerij se uporablja slovensko pravo in Zakon o obligacijah.

Pristojno sodišče v primeru sporov je sodišče po sedežu Jaka Pažek s.p.
15. POLITIKA ZASEBNOSTI

Podjetje Visokotlačno čiščenje in ostale storitve, Jaka Pažek s.p., Mariborska cesta 8A, 2360 Radlje ob Dravi, ID za DDV: SI17497337 (v nadaljevanju Weclean) spoštuje pomen varstva osebnih podatkov, zato z vašimi podatki, pridobljenimi v okviru spletne strani www.weclean.si ravna skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

• ime in priimek,

• kontaktni podatki (npr. email, telefonska številka, naslov, ipd.)

V interesu učinkovitega sodelovanja in spoštovanja zakonodaje vam zagotavljamo pravico do:

• dostopa do osebnih podatkov (pregleda),

• popravka/dopolnitve osebnih podatkov,

• omejitve obdelave osebnih podatkov,

• prenosljivosti osebnih podatkov,

• izbrisa osebnih podatkov (“pravica do pozabe”),

• ugovora.

Zahtevek za dostop, dopolnitve, izbrisa ali drugo lahko kadarkoli oddate na email naslov info@weclean.si. Vaš zahtevek bomo obdelali v najkrajšem možnem času.

Zbrani podatki bodo uporabljeni izključno v namene, za katere so bili zbrani oz. ste jih posredovali kupci ter za izboljšanje uporabe spletnega mesta. Weclean spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne strani, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kršitvami in zlorabami.

Osebnih podatkov in kontaktnih informacij Weclean ne bo uporabljal v druge namene ter jih brez izrecnega dovoljenja uporabnika spletnega mesta ne bo razkril tretjim osebam, razen v primeru, ko to določa zakon. V okviru zakonskih pristojnosti bo osebne podatke kupca morala razkriti ponudnikom poštnih/odpremnih storitev, storitev informacijske tehnologije (vzdrževanje, servisiranje in gostovanje programske opreme), administratorju in skrbniku spletne strani.

Osebni podatki kupcev se shranjujejo v bazi podatkov Weclean.

Vsi podatki, ki jih posreduje kupec, bodo izključno v hrambi prodajalca ter varovani v skladu z zakonodajo, ki opredeljuje varstvo osebnih podatkov. Uporabljeni bodo samo s kupčevim privoljenjem in tako, da bo prodajalec lahko zagotovil nemoten proces uporabe spletne strani. Na željo kupca se bodo uporabili tudi za posredovanje obvestil, ponudb, novosti, dogodkov, tržnih/oglasnih vsebin, nagradnih iger, splošnih informacij podjetja.

Za vse dodatne informacije, spremembe, preklic ali vprašanja glede uporabe in varovanja osebnih podatkov vas prosimo, da nas kontaktirate na elektronski naslov info@weclean.si

16. PODATKI O PODJETJU

Jaka Pažek s.p.

Mariborska cesta 8A

2360 Radlje ob Dravi

Matična številka: 9688951000

ID za DDV: SI47146222

Splošni pogoji za podjetje Weclean d.o.o. Veljajo od dne 15.11.2024

Jaka Pažek s.p.

Direktor: Jaka Pažek

Radlje ob Dravi, 15.11.2024

Umazane površine?
Očistimo jih v roku 7 dni!

oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje
Miro Budimir
Miro Budimir

Zelite osveziti izgled vase fasade z odlicnim ciscenjem, potem lahko samo priporocim ekipo Weclean. Zelo hitro boste dobili termin in izmero v potrditev, samo ciscenje pa je natancno in skoraj enako ponovnemu beljenju. Fantje vse zascitijo in ob zakljucku pospravijo. Zelo priporocam, ne bo vam zal.

Miro Budimir
Miro Budimir

Zelite osveziti izgled vase fasade z odlicnim ciscenjem, potem lahko samo priporocim ekipo Weclean. Zelo hitro boste dobili termin in izmero v potrditev, samo ciscenje pa je natancno in skoraj enako ponovnemu beljenju. Fantje vse zascitijo in ob zakljucku pospravijo. Zelo priporocam, ne bo vam zal.

Umazane površine?
Očistimo jih v roku 7 dni!

oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje
oddaj povpraševanje

Hitre povezave

  • Storitve
  • Za podjetja
  • Večstanovanjske stavbe
  • Javna naročila

Imaš vprašanje?

Pokliči:

+386 70 466 216

Piši:

info@weclean.si
Jki-facebook-f Jki-instagram-1-light Jki-youtube-line Jki-linkedin-light
  • Splošni pogoji
Vse pravice pridržane © 2024 Weclean d.o.o.
No Fields Found.

Za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje uporabljamo piškotke. Več informacij o piškotkih ter upravljanje z njimi je na voljo v .

jernej-1

Jernej | Weclean

Online

Haben Sie eine Frage? Für alle Informationen sind wir auch über WhatsApp erreichbar.

WhatsApp jetzt!

WhatsApp us

Politika zasebnosti

Spletna stran https://weclean.si/ je uradna spletna stran podjetja Weclean d.o.o., Mariborska cesta 8A, 2360 Radlje ob Dravi.

Spletna stran z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje, spremljanja delovanja, dostopanja do družbenih omrežij ter možnosti deljenja vsebine spletne strani uporablja piškotke. Ob obisku spletne strani se naložijo piškotki nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani Weclean.

Z uporabo tehnologije piškotkov prek brskalnika shranjujemo uporabnikove nastavitve. Ti so prenešeni ob prvem obisku spletne strani Weclean. Če je piškotek že shranjen na napravi, se podatki iz spletne strani uporabijo za komunikacijo prek shranjenega piškotka. V nekaterih primerih spletna stran prilagodi prikazano vsebino za specifičnega uporabnika ter tako izboljša uporabniško izkušnjo.

Nujno potrebni piškotki

Nujno potrebni piškotki (Strictly Necessary Cookie) so vedno omogočeni, saj so potrebni za pravilno delovanje spletne strani ter hrambo vaše preference glede nastavitev piškotkov.

Nujno potrebni piškotki so:

PH_HPXY_CHECK, veljavnost čas trajanja seje:
Ta piškotek se uporablja za shranjevanje informacij o trenutni seji.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Ostali piškotki

Spletna stran Weclean uporablja naslednje piškotke:

CLID, veljavnost 1 leto:
Microsoft Clarity nastavi ta piškotek, da shrani informacije o tem, kako obiskovalci interakcijajo s spletno stranjo. Piškotek pomaga pri zagotavljanju analitičnega poročila. Zbiranje podatkov vključuje število obiskovalcev, kje obiskujejo spletno stran, in katere strani obiščejo.

wp-wpml_current_language, veljavnost do konca seje:
Ta piškotek, ki ga nastavi vtičnik WordPress Multilingual, shrani trenutni jezik oziroma jezikovne nastavitve.

_ga_*, veljavnost 1 leto 1 mesece 4 dneve:
Piškotek storitve Google Analytics za hrambo in štetje ogledov strani.

_ga, veljavnost 1 leto 1 mesece 4 dneve:
Piškotek storitve Google Analytics, ki se uporablja za razlikovanje edinstvenih uporabnikov z dodeljevanjem naključno ustvarjenega števila kot identifikatorja stranke. Vključen je v vsako zahtevo na spletišču in se uporablja za izračun podatkov o obiskovalcih, sejah in kampanjah za poročila analitike spletišča.

_gid, veljavnost 1 dan:
Piškotek storitve Google Analytics, ki shranjuje in posodablja edinstveno vrednost za vsako obiskano stran ter se uporablja za štetje in sledenje ogledom strani.

_clck, veljavnost 1 leto:
Microsoft Clarity nastavi ta piškotek, da ohrani uporabniški ID Clarity in nastavitve za to spletno mesto. To zagotavlja, da se dejanja med kasnejšimi obiski povežejo z istim uporabniškim ID-jem.

_fbp, veljavnost 3 mesece:
Piškotek storitve Facebook za prikaz relevantnih oglasov na platformi Facebook ali drugih povezanih platformah.

_clsk, veljavnost 1 dan:
Microsoft Clarity nastavi ta piškotek, da shrani in združi ogled strani uporabnika v en posnetek seje.

MUID, veljavnost 1 leto 24 dni:
Bing nastavi ta piškotek za prepoznavanje edinstvenih spletnih brskalnikov, ki obiščejo Microsoftove spletne strani. Piškotek se uporablja za oglaševanje, analizo spletnega mesta in druge operacije.

MR, veljavnost 7 dni:
Piškotek, nastavljen s strani Binga, se uporablja za zbiranje uporabniških informacij za namene analitike.

SRM_B, veljavnost 1 leto 24 dni:
Uporabljen s strani Microsoft Advertising kot edinstven ID za obiskovalce.

SM, veljavnost do konca seje:
Microsoft Clarity nastavi ta piškotek za usklajevanje MUID med domenami Microsofta.

ANONCHK, veljavnost 10 minut:
Piškotek ANONCHK, nastavljen s strani Binga, se uporablja za shranjevanje ID-ja seje uporabnika in preverjanje klikov na oglase na iskalniku Bing. Piškotek pomaga pri poročanju in prilagajanju.

Najprej omogočite uporabo nujno potrebnih piškotkov, da lahko shranimo vaše preference.